Back to reality

Hallo lieve lezertjes.

Better late than never, zouden de Denen zeggen. Ondertussen zijn we al weer bijna twee weken terug in het (… zoekend naar een superlatief) ‘gewone’ België. Waar we dachten dat het vreemd ging voelen terug thuis te zijn, blijkt niets minder waar. Het leventje na Erasmus pik je gewoon weer op en het voelt heel normaal. Het lijkt alweer een verre herinnering te zijn, ons avontuur.
Ben heeft zijn operatie overleefd, en ik mijn laatste stage OOIT ook (in het onderwijs dan toch). Het is zodanig druk dat we geen tijd hebben om in een zwart gat te vallen (bachelorproef, laatste deadlines, stage, taken,…). Maar zo nu en dan als we even op adem komen, komen we toch wel tot het besef van VERDORIE, wat hebben wij een schone tijd gehad. Ik mis de internationale vriendengroep, maar GOD PRAISE THE SOCIAL MEDIA – HALLELUJAH, zo houden we toch nog vaak contact met elkaar. Eén ding staat vast, we zien elkaar in de nabije toekomst opnieuw terug! Ook stuurde mijn mentor nog een hartverwarmend berichtje, net zoals Kirsti. Allemaal mensen die ik koester tot en met, we houden de band levendig door regelmatig berichtjes en foto’s te zenden. Naast de mensen mis ik, natuurlijk, ook de wondermooie en vredevolle natuur. Het outdoor actief leventje heeft zich weer verplaatst naar binnen, maar het is bijna zomer!

Het doet wel deugd om terug in België te zijn ook hoor, terug herenigd met de allerbeste vriendinnetjes, familie en geliefden.

Misschien zijn jullie benieuwd naar onze terugkomst, want het was bijzonder stil op de blog daarover. Er was namelijk een verrassing gepland. Mijn vriend Ruben wist van toeters noch blazen dat ik eigenlijk de vrijdag al terug in het land was. Ik wilde hem de zaterdag verrassen op een feest van zijn voetbalploeg. Bedankt aan alle mensen die mee in het complot zaten, jullie zijn fantastisch! En sorry aan de liefste vriend, voor mijn smoesjes. Maar het was het allemaal waard om je gezichtje te zien. Ik zie je graag!

Op de terugweg genoten we nog kort maar bondig van het mooie Kopenhagen. Er zullen nog enkele foto’s worden toegevoegd, maar hier stopt het ook (denk ik). Misschien kan je ooit nog eens een ander avontuur volgen van Ben en/of mezelf. Hopelijk heb je er wat van genoten! Wij hebben ons alvast ‘stief wel’ geamuseerd!

Vi se’s! Liefs,

Emma.
bye bye

Leave a Reply

