It’s the final countdown

Ja ik weet dat het de laatste dagen opvallend rustig is geweest op de blog. Dit heeft een goede reden! Het zijn namelijk de laatste dagen hier in Hjørring. En alsof het besteld was, is de lente eindelijk begonnen en was de zon heel de tijd van de partij. Dit maakte alles natuurlijk ook veel aangenamer. Zo heb ik genoten van een aantal prachtige zonsondergangen in goed gezelschap, een laatste keer les geven aan Deense kinderen, samen eten met andere internationale studenten en een laatste keer naar de “summerhouse”.

Het is ook de tijd van de laatste lessen. En ergens heb ik wel een goed moment gekozen aangezien de lessen hier ook tot een einde kwamen en eigenlijk enkel nog maar projecten op het progamma stonden. Mijn laatste les was een les van het vak “Idræt og training”. En wat stond er op het programma? ATLETIEK. Ondertussen wisten de docenten hier dat ik zelf atletiek doe, dus vroeg Per (docent) of ik geen zin had om vandaag de les atletiek te geven. Het was echt moeilijk om daar nee tegen te zeggen, dus niet veel later stond ik buiten voor de groep klaar om een les atletiek te geven. Op het programma: Sprint en speerwerpen. Ik kon me eerlijk gezegd echt geen betere manier voorstellen om afscheid te nemen van UCN. Na de les was het tijd voor de gebruikelijke ‘goodby speech” (maandag heb ik die voor de andere klas gegeven) en groepsfoto.

Met een resem aan nieuwe inzichten, ervaringen en vrienden komt het einde steeds dichter bij. Momenteel genieten we nog van onze laatste dagen met volle teugen.

Zie jullie snel!

Ben

Leave a Reply

