YouTube

Als jonge kerel doe ik zo veel mogelijk mijn best om om te gaan met hypes en mijn leven te delen op sociale media. Mijn eerste echte volledige lesweek is voorbij en voor de verandering heb ik van deze eerste week een vlog gemaakt en die gedeeld via Facebook. Natuurlijk weet ik dat niet alle lezers beschikken over Facebook of vrienden zijn met mij en dit dus niet kunnen zien. Daarom heb ik een YouTube kanaal aangemaakt en onze vlog daar ook op gepost. De link naar deze video kan u hier terugvinden: Vlog week 1

Kijk dus zeker van tijd tot tijd naar dit YouTube kanaal aangezien ik van plan ben om meer video’s te posten!

Veel kijkplezier!

Ben

Leave a Reply

